11 Mart 2012 Pazar

STİL MELEKLERİ JET-SET MİNİ MAGAZİN

Bundan böyle belirli sıklıkla Dünya jet-set’inden minik minik magazin haberleri yapacağım postlar giricem, bakalım bu son 2 günde neler olmuş neler, ilk olarak ROSIE HUNTINGTON: Londra’da arkadaşlarıyla gece gezmesi yaparken leopar desenli mini ceketiyle yakalanmış, sanırım paparazziler orda da kimseye rahat vermiyorlar baksanıza arabanın içindeyken bile çekip çekip durmuşlar.


KIM KARDASHIAN: Kim’le ilgili 2 haberimiz var birincisi Twitter’dan hayranlarına sarışınmı güzelim yoksa kızılmı diye perukları takıp takıp fotoğrafını çekmiş, Kim canım benim boşuna uğraşma sen normal halinle kal benden söylemesi 2. Olarak da Kim Kardashian ‘ı bir benzin istasyonunda yakalamışlar arabasına benzin doldururken,tabi ben hemen üstüne başına baktım gayet şık valla öyle yakalanmış gibi durmuyor sanki zaten bekliyormuş gibi duruyor haksızmıyım.









BAR REFAELI: Güzeller güzeli Bar Refaeli Fransa’ da yayınlanan ‘Entrevue’ dergisine kapak olmuş ve haberi yayınlanmış, fotoğraflar çok güzel bakmanızı tavsiye ederim.

PARIS HILTON: Paris batı Holywood’ da yemeğe giderken görüntülenmiş, fark ettiyseniz baya bi asık suratlı, elbisesine bayıldım fakat o çoraplar nedir Allah aşkına hiç sevemedim, ama ayakkabılarına söz yok Christian Louboutin.



JENIFFER LOVE HEWITT: Jeniffer Love Hewitt Malibu’da yürüyüşe çıkmış ve anında görüntülemişler, Malibu muhteşem bir yer sadece sokak
görüntülerinden bile anlaşılıyor, kız gezmesin de ne yapsın dimi ama, çokta şeker giysileri, havası.






LINDSAY LOHAN: Bu kızı anlamıyorum ne yapacağını şaşırmış bir durumda güzel mi güzel ama hep saçma sapan yaptığı şeylerle gündemde, şimdide saçlarını kızıla boyamış ben hiç sevmedim hiçte yakışmamış, bence bir an evvel eski haline dönüş yapsın derim.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...