15 Mart 2012 Perşembe

STİL MELEKLERİ JET-SET MİNİ MAGAZİN

Bu haftaki magazin haberlerinin kişileri Rihanna, Jessica Biel, Megan Fox, Michelle Williams, Kim Kardashian ve Selena Gomez okumanızı öneririm.


RIHANNA: Rihanna'yla ilgili 2 haberim var birincisi Rihannayı La Guardia New York  havalimanında görüntülemişler kapkara gözlükleri ve giysisiyle, bu arada sarı saçlarını beğenmiyordum fakat gözüm alışmaya başladı artık hiç te fena değil demeye başladım :) kız çok şeker baksanıza etrafına gülücükler saçıyor, ertesi günde New York sokaklarında jean kıyafetiyle yakalamışlar, jean'ine bayıldım üst gömlek harika durmuş, kolyesi çok zarif ve bir detay bu yaz Rihanna'da ki gibi bel çantaları oldukça moda olacak benden söylemesi, sonuç olarak her şey iyi güzel de o tırnaklar nedir öyle her an Blair cadısına dönüşecekmiş gibi :)














 JESSICA BIEL: Jessica Biel W dergisinin Nisan 2012 sayısına kapak olmuş, fotoğraflar çok kaliteli ve muhteşem fakat bence çok fotoshoplamışlar gibi geldi bana çünkü jessica Biel gitmiş yerine bambaşka bi kadın gelmiş gibi haksızmıyım?






 MEGAN FOX: Megan Fox salaş bir şekilde  taytıyla kahve almaya çıkarsa işte sonuç budur, offf nerde o muhteşem güzellik anlıyamadım bu hal nedir megan ? Gerçi Megan'ın günlük hayattaki durumu budur salaş ve özensiz.




 MICHELLE WILLIAMS: Michelle 'Marilyn' filminin Prömiyeri için Tokyo'daydı, çok zarif bir kadın haksızmıyım? Marilyn Monroe rolünde de gayet başarılı, kıyafetiylede ayrı bir güzel ve şık nede olsa bu sade ve harika elbise Alexander McQueen imzası taşıyor.





 KIM KARDASHIAN: Kim ile ilgili yine 2 haberim var, maşallah haber bolluğu içinde Kim, yada haber olabilmek için bayağa bir uğraşıyor :) ilk olarak Kim'i  biliyorsunuz Twitter'dan sarı perukla görmüştük bu sefer yollara düşmüş peruklarla :) arabasından inerken Hollywood' da görüntülenmiş fakat daha sonra çıkarıp normal haline dönüşmüş, ikinci olarakta Melrose'da Reality Show'unun çekimleri için görüntülenmiş, giydiği tarzda elbiseyi ben çok beğenirim fakat Kim Kardashian'da görünce soğudum, her yerinden fazlalıkları çıkmış hiç farketmemiş mi acaba.












 SELENA GOMEZ: Selena Gomez'de Florida da dizi setinde Ugg'larıyla görüntülenmiş, bu ünlülerin hepside aynımıdır, set aralarında yaz kış farketmiyor geçir ayağına Ugg botları bumudur kural acaba :)






Evet bugünlükte bu kadar, bunlar en yeni haberlerdi, önümüzdeki günlerde de devam edecek mini magazinimizi takip etmeyi unutmayın derim şimdilik öpüyorum Stil Melekleri. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...